ფასდება მოსწავლეთა
ჩართულობა ჯგუფურ მუშაობაში
|
|
განიხილავს აკაკი წერეთლის ,,ბაში-აჩუკში" გამოკვეთილ იდეებსა და პრობლემებს ცხოვრებისეულ და ლიტერატურულ გამოცდილებაზე დაყრდნობით
|
0-1
|
საკუთარი თვალსაზრისისა და ემოციურ-ფასეულობითი დამოკიდებულების გამოსახატავად ქმნის აკაკი წერეთლის ,,ბაში-აჩუკის" პერსონაჟთა შედარებით და შეპირისპირებით დახასიათებებს
|
0-1
|
იყენებს არგუმენტაციის სხვადასხვა ფორმას( მიზეზ-შედეგობითი, ანალოგიაზე
ან ინდუქციაზე დამყარებული არგუმენტები)
|
0-1
|
პატრიოტულ მოტივზე მსჯელობისას იყენებს ციტატებს
საინფორმაციო წყაროებიდან და მხატვრული ტექსტებიდან, სხვადასხვა ფაქტობრივ და სტატიკურ მონაცემებს და ა.შ.
|
0-1
|
გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას ტექსტში არსებულ მისთვის ღირებულ სხვადასხვა თვალსაზრისზე
|
0-1
|
Monday, June 24, 2013
შეფასების რუბრიკა ჯგუფურ მუშაობაში
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment